Reception - Far out! - Reisverslag uit Cow Bay, Australië van Kelsey Kelsebels - WaarBenJij.nu Reception - Far out! - Reisverslag uit Cow Bay, Australië van Kelsey Kelsebels - WaarBenJij.nu

Reception - Far out!

Blijf op de hoogte en volg Kelsey

22 Augustus 2015 | Australië, Cow Bay

Lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Ik ben eerder begonnen met het schrijven van mijn blog, maar ik heb bijna nooit een computer of iets dergelijks in mijn omgeving. Ik ben mijn telefoon kwijt geraakt waardoor ik ook geen whatsapp of iets meer heb. Het is wel echt geniaal want ik ben in het midden van de jungle en je hebt echt geluk als je bereik op je telefoon hebt. Ik kan naar een cafe waar je voor 5 dollar per uur op de computer kan maar die werkt 9 van de 10 keer ook niet. Ik wil gewoon even laten weten dat het goed met me gaat, en dat ik alles in mijn dagboek bij hou zodat ik dit later uit kan typen als ik weer in de internet wereld ben.

Een grappig dingetje wat ik kan vertellen, wat ik gisteren meemaakte. Hahahaha! Een collega van me heeft haar pols gebroken (minder grappig) dus ik heb nu super veel werk, ik werk bijna elke dag :) Dit is heel goed! Gisteren was ik aan het werk in de pub en de mensen die hier komen zijn echt GENIAAL! Ik kan het niet uitleggen, zou het graag proberen maar.. ooh.. ja zoals ik al eerder zei: Cowboy billy western HOW YA DOIN MATE? style.. Geweldige karakters en vooral mensen die zover mogelijk van de samenleving willen zijn. Boomhuizen en gigantische huizen in de jungle oerwoud. Ik was aan het werk en kreeg een telefoontje van een van de mannen op de boot/ferry/pond die de Daintree river oversteekt. Hij zei: The police is on the ferry right now, can you say this to the locals!? Dus ja.. ik dacht huh? Maar natuurlijk... Er is hier geen taxi, er is hier geen bus of trein of whatever, maar iedereen is met de auto en iedereen is kei zat. HAhaha dusja, de pond belt naar de kroeg om te melden dat iedereen weg moet haha en binnen 5 minuten was iedereen weg.,. echt jongen sfeer! Wat een geniale gekke bedoeling hier.. Ik wil heel graag meer typen maar wil van voor af aan beginnen. Ik wil alleen maar zeggen dat ik HEEL VEEL VAN JULLIE HOU!!! En dat ik als ik wat meer tijd enzo heb ik men blog fatsoenlijk schrijf. Ik heb namelijk GENOEG te vertellen! Maar het is echt 5 dollar per uur en kost me zon 3 a 4 uur om men hele blog te schrijven.. Heb weer zoveel meegemaakt!!

Heb vorige week echt in een flinke dip gezeten.. werd helemaal gek.. maar gelukkig ben ik daar weer uit! En we wonen nu in het oude huis van onze baas, ze is echt GENIAAL! En gisteren zijn we naar MOssmann gegaan en we hebben een LOCAL CARD voor de FERRY! Dat betekend.. WE ZIJN LOCALS IN THE DAINTREEEEEEEEEE!!! WHOEHOE! Zo geniaal..
Kass heeft een baan op Thornton beach, dat is echt paradijsje.. Het is direct naast de zee en je ziet een eiland in het water, en koraal overal en blauw enzo! EN IK HEB MEN EERSTE KROKODILLEN GEZIEN!~! AAAAH L:D:D:D oke.. de rest vertel ik later hahahaha

Ik ben SUPER blij met men werk en de pub en de geniale mensen hier,, wil hier niet meer weg!! Ik heb hele leuke hippies leren kennen waar we mee samenwonen in het huis van onze baas. Dus.. genieten :) Zover het gaat ben net genezen van een heftige infectie op men benen van de kapot gekrapte muggebulte en HOPELIJK zijn we bedbug free.. PFF :P hebbe behoorlijk wat chaos achter de rug!! Maar ben weer helemaal blij :) XXXXX

Het verrotste van men teleofoon verliezen.. is dat ik kei veel muziek gemaakt had en kei veel jamsessies opgenomen had!! ben ik nu allemaal kwijt:( maar goed.. ik was ook men dagboek kwijt voor een week en die had ik op men werk laten liggen.. ben veel blijer dat ik die terug heb :)

Love you love you love you !! <3 misss you!!!!

  • 24 Augustus 2015 - 00:11

    Mamski:

    Wat een chaos!!!
    Maar wel top dat je weer uit je dip bent, hij was erg heftig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cow Bay

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 September 2017

On the road again!

19 Februari 2016

It's a choice

15 Februari 2016

Please, help to CHANGE the world!

08 Februari 2016

So thankful

01 Februari 2016

"NIET" BANG KOK
Kelsey

In Australia at the moment ♡

Actief sinds 07 Jan. 2015
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 19784

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: