PUPPY :D - Reisverslag uit Gstaad, Zwitserland van Kelsey Kelsebels - WaarBenJij.nu PUPPY :D - Reisverslag uit Gstaad, Zwitserland van Kelsey Kelsebels - WaarBenJij.nu

PUPPY :D

Door: Kelsebels

Blijf op de hoogte en volg Kelsey

01 Februari 2016 | Zwitserland, Gstaad

Hoppa... Weer op weg, na mijn rugzak (die nu echt VEEL kleiner is dan mijn eerste reis) en mijn gitaar op naar Zwitserland! Dit is maar anderhalf uur vliegen. Ik ben aangekomen in Geneva en paktte de trein naar Montreux. Het was wel een beetje fris hoor.. en al snel zag ik de sneeuwvlokjes en de sneeuw buiten. Oh wat een wereld van verschil, nog geen maand geleden in het tropisch regenwoud van Indonesie, 8 uur geleden in de kroeg in OJA in ons mooie Aarle Rixtel, en een uur geleden in de platte stad in Nederland.
Ik pakte de trein en 1,5 uur later moest ik overstappen in Montreux. We reden met de trein alsof ik in een sprookje was door de prachtige bergen van Zwitserland. Het was zo mooi! We reden langs het gigantische meer wat bijna een zee lijkt. Ik kwam nog een keer 1,5 uur later aan in Gstaad waar mijn lieve kleine puppy zusje me stond op te wachten. YEAH!!!! Welcome in my life zei ze! Indy is al zo'n 4 maanden Au' pair in Zwitserland en ik vond het toch wel super leuk om even een tussenstop te maken. De huisjes zijn super mooi gebouwd en allemaal van hout! Echt heel erg leuk hoe alles eruit ziet. OVERAL dikke pak sneeuw, en mensen die voorbij komen gelopen met ski's. Indy liet me het prachtige huis zien waarin ze Au pair is en ik heb kennis kunnen maken met de lieve familie.
We zijn hierna naar de markt gegaan waar ze glue whine verkochtte en kampvuurtjes hadden. Het was een heel gezellig dorpje!

Indy had een gig voor me geregeld bij de pub in Saanen de dag erop. We hebben vooral veel in bed gelegen eigenlijk de eerste dagen omdat het regende haha! In de avond zijn we naar The Jam Pub gegaan en hier heb ik zo'n 4 uur gespeeld en het eindigde met allerlei gasten die echt aan het dansen waren! Ik heb me echt kapot gelachen om de mensen haha! super leuk. Ik ben een paar keer met Indy naar de sportschool gegaan en we hebben gezwommen en er was een sauna enzo ook, kei relaxed. Mijn lichaam deed van alle kanten pijn dus ik had dit wel nodig!
Ik heb Indy's lieve vrienden leren kennen waar ze veel mee optrok. We zijn ook een avond naar een pub gegaan wat echt totaal niet mijn stijl was, maar we hebben ons echt misdragen als kleine kindren haha! Indy is echt knettergek, die geeft echt nergens niks om..
Na een poosje had ik er wel genoeg van dus gingen we naar huis. Het was al een aantal uren aan het sneeuwen dus onderweg besloten we om een sneeuwpop te maken van de verse sneeuw! Hahaha Zo hebben we echt 2 uur lang buiten in de sneeuw gespeeld en sneeuwpoppen gemaakt. ZO grappig, dat had ik echt al JAREN niet gedaan.
De dag voordat ik op het vliegtuig staptte zijn we nog een avond naar de sportschool gegaan en zijn we lekker gezond bezig geweest. Aan het eind van de avond vlak voor het slapen dachten we nog eren lekkere gezonde versgeperste juice te maken van sinaasappels, bleekselderij en snijbonen.. Na een uurtje begon ik misselijk te worden en ik zei dat ook tegen indy.. Ik voel me niet zo lekker.. Indy zei ook al dat ze een kotsgevoel had.. 10 minuten later rende Indy naar de Wc omdat ze over moest geven. We waren aan het video bellen met mama haha dit was heel grappig. Ik lachtte er wel om maar tegelijkertijd had ik moeite met mijn braaksel binnen te houden. Indy had ondertussen al 5 keer gekotst en toen kon ik het ook niet meer houden.
Ik ben naar de wc gegaan en lachend en kotsend tegelijkertijd kwam de smoothy eruit. Indy was me ook aan hewt uit lachen haha we hadden zo veel lol samen terwijl we kei ziek waren. We hadden afgepreisd vlees gekocht dus we dachten dat dit misschien een probleem was.. Maar even later keek indy op internet en toen kwamen we er achter dat je peulvruchten niet rauw moet eten! Ze zijn namelijk giftig, net als rauwe aardappelen.. wisten wij veel.. hahaha! Nu weten we het .. Ik kon maar een uurtje ofzo wegdoezelen terwijl ik elke 15 minuten naar de wc moest rennen. Ik kon me niet voorstellen dat ik over 2 uur in de trein moest zitten onderweg naar het vliegveld.. laat staan dat ik in een vliegtuig moest! WHaaaaaat!
Een uurtje geslapen en toen toch maar mijn spullen gepakt. Ik had echt helemaal NIKS meer in mijn maag en Indy voelde zich ook maar beroerd.. Met mijn backpack, rugzak en gitaar sloftte we naar het treinstation. Ik had 1 druifje gegeten maar die kwam er meteen weer uit dus dit was een teken dat ik gewoon echt nog niks kon eten.. haha damn het was echt zo heftig! We hebben de trein net op tijd gehaald en met alweer tranen in mijn ogen zwaaide ik onze lieve kleine puppy uit.. Tot snel! Zeiden we.. want Indy komt naar Australie in een paar maanden!! YAAAAAH! ... Onderweg naar Bangkok!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Gstaad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 September 2017

On the road again!

19 Februari 2016

It's a choice

15 Februari 2016

Please, help to CHANGE the world!

08 Februari 2016

So thankful

01 Februari 2016

"NIET" BANG KOK
Kelsey

In Australia at the moment ♡

Actief sinds 07 Jan. 2015
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 19804

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: