Messages - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Kelsey Kelsebels - WaarBenJij.nu Messages - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Kelsey Kelsebels - WaarBenJij.nu

Messages

Door: Kelsebels

Blijf op de hoogte en volg Kelsey

30 Mei 2015 | Australië, Melbourne



Wouw.. het is alweer een tijdje geleden. Ik werk veel op het moment. Na Confest festival ben ik Natural High weer verder gegaan. Zo veel energie heb ik ervan gekregen! Niet normaal!
Ik heb na confest de hele week kunnen genieten samen met Aidan, want hij had een week vrij van de university en ik had vanaf de week na Confest weer een baan. We hebben veel gelachen en samen gedaan. We zijn een paar keer naar Viral Happiness gegaan. Dit is een groep mensen die elke week een bijeenkomst in het park organiseren (nu niet meer want dit was alleen in de zomer, en het is hier nu herfst, bijna winter!). Een hele hoop creatieve mensen komen bij elkaar om samen te jongleren, hula hoopen, spelen met de pois en met de staf. Vuurshows en workshops! Zo geweldig, zo veel creativiteit bij elkaar. Deze mensen inspireren me zo erg. Echt een grote groep kleine kinderen bij elkaar, met zoveel respect voor de medemens en voor de natuur. Ik hou ervan!! Ik heb ook een hulahoop gekocht na confest omdat ik de smaak helemaal te pakken had! Het is zo verslavend als je het eenmaal door hebt.

Ik heb in deze week het meest interessante gesprek met Aidan ooit gehad. Openheid en egoloos.. Dit is waar ik me nu erg veel mee bezig houd. Waarom zou je maar 1 merk chocola eten als er 100 verschillende soorten merk chocola zijn? Dit is nu mijn motto. Kijk maar wat je er mee doet ;)
Het komt er voor mij nu op neer.. Er is niet maar 1 droom prins. Er zijn 100 verschillende droomprinsen op de wereld.. ( PRINS ERIK VAN DE KLEINE ZEEMEERMIN IS WEL ECHT DE ENIGE ECHTE HE!? ).
Wat nou als alle sprookjes dan ook nog eens door elkaar lopen?

Het komt er namelijk op neer dat ik niet meer weet wat het woord jaloezie betekend.

Jaloezie is een vorm van onzekerheid. Ik hoef niet onzeker zijn. Ik ben Kelsey, niemand kan dat van me afnemen. De connectie die ik heb met Aidan kan niemand van ons afnemen. Als ik weg ga hoop ik dat hij de tijd van zijn leven heeft met mensen die hij gaat ontmoeten en zo doe ik dat ook.. Hoe veel levens kunnen we aanraken? Ik ben blij voor iedereen die zijn liefde mag ontvangen, en ik gun het IEDEREEN om een ervaring te hebben die ik met hem gehad heb. Ik ben zo 100% Kelsey bij hem. Natuurlijk is niet elke connectie hetzelfde maar er zijn zoveel interessante mensen op deze planeet waar je veel van kan leren en die jij ook weer veel kan leren. Openheid, geven en delen.
Hij heeft mijn leven en mijn kijk op het leven veranderd.
Ik ben echt in een gigantische revolutie met mezelf. Ik sta zo sterk in mijn schoenen. Klaar met negative ego gedachten. Het is zo interessant hoe vaak je EGO je terugfluit... ik ben er klaar mee!! Hahaha :D

Na de prachtige week die ik samen met Aidan gedeeld heb ben ik gestart op een flowerfarm als een flowernurse! Whoehoei :D Het klinkt allemaal veel interessanter dan dat het is. Wat ik vooral deed is bloemen in een pot van de grond halen en op een tafel zetten en dan in een verpakking doen. De eerste 2 dagen dacht ik.. oh my goodddd... Omdat ik met een meisje werkte die helemaal niets zei en de rest van het personeel waren prachtige mensen uit Combodia, en die praatte alleen in hun eigen taal. Ik vroeg regelmatig wat dingen aan het meisje maar ze reageerde vooral met: Yes, No, I don't know.. suuuuuper interessant... hahahaha :D Met alle resprect! Want je hoeft niet altijd alles aan elkaar te buurten. Zoals de meeste mij kennen heb ik over het algemeen verekkes veel te buurten, dus ik dacht in het begin.. OH MY GOD! Ik miste de geweldige hippie meisjes waarmee ik samenwerkte op de bloembollenboerderij. Ik ben gewoon verwend dacht ik. Ik zei ook tegen mama dat ik het jammer vond dat ik geen connectie kon maken met dit meisje. Mama zei: Misschien is het wel een goed moment om een betere connectie met jezelf te krijgen! En jazeker.... die heb ik gekregen. Ik heb zoveel interessante gesprekken met mijn eigen brein gevoerd en ik lachte me echt helemaal kapot! En ik dacht steeds: Dankjewel meisje voor het niet praten! Anders had ik deze prachtige gedachten allemaal niet gehad. Ik heb veel nagedacht over het ego en over mezelf, over positiviteit en over BLOEMEN. Veel bloemen.. Ik vind het zo geniaal hoe het brein werkt en hoe krachtig je gedachten zijn. Soms dacht ik echt.. Ooooooh dit werk...... Hahahaa! en meteen daarna dacht ik.. BLOEMEN!!!! Jeeej!! Bloemen overal! En ja het is de hele dag hetzelfde en het is behoorlijk belastend voor je rug, dus soms kon het wel zwaar zijn. Maar op het moment dat ik mijn ego hoorde praten, of iets in me zei dat het werk saai is of weet ik veel wat, dacht ik: Doe is normaal Kelsey, je bent in Australie, het ruikt super lekker hier, overal zijn kleurtjes en bloemen en je hebt 8 uur per dag om gezellig met jezelf te kletsen! En ik krijg er ook nog geld bij ook! :D Hahahaha ik ben zo blij, niet normaal. Vooral omdat ik zo merk hoe ik alles om zet in iets positiefs, ik lach bijna de hele dag :). Ook gebruik ik tijdens het werk veel yoga skills die ik van Ilse geleerd heb. Ik mis jullie lieve yogagroep! Ik merk echt dat ik sinds Confest nog meer liefde voel voor de wereld dan dat ik al had. Ik ben zo super bewust van alles en heb zoveel liefde te delen. Is dat waar het allemaal om draaid? Liefde... zoveel liefde.. <3 IK HOU VAN JOU! X

Een ding wat ik ook voortaan heel vaak doe is als ik loop, ik spreid mijn armen alsof ik kan vliegen en het voelt zo goed! Als een klein kind. Vooral als ik dan even een gedachte krijg die wat minder is of weet ik veel wat, dan open ik mijn armen en loop zigzaggend rond, en dat geeft echt zo'n super goed gevoel! Probeer het eens , iedereen kan vliegen.
Ik verblijf nog steeds in het hostel en in de weekenden ga ik naar Melbourne. Dit is met de trein zo'n 2 uur.

We zijn een keer in het weekend naar Philip Island geweest. Dit is een eiland zo'n anderhalf uur van Melbourne rechts onder de baai. Het is super mooi daar! Je kunt verschillende dingen doen. Er is een reservaat voor koala's die ziek zijn en zij helpen ze dan om beter te worden. Hier hebben we ook een track gewandeld en we dachten eigenlijk dat we wel wat koala's zouden zien, maar we hebben er geen een gezien. Op een gegeven moment vroeg ik aan Ljay, een heel lief meisje, of ze verwachtte dat hier ook wel slangen zouden zitten. Op het moment dat ik men zin af maakte zag ik verderop echt een super dikke zwarte slang! Hij was echt zo groot, ik denk wel 1,5 meter! Wouw ik stond echt versteld dat ik het net vroeg en dat op dat moment deze slang te voorschijn kwam! Dankjewel universum! Mijn eerste slang! Echt een dikke! Ik was echt super enthousiast en schreeuwde WAAH KIJK! en toen rende (fladderde of slingerde of hoe noem je dat bij een slang) hij weg. Wouw, nature! We wandelde verder en er sprongen overal Walibi's in het rond, en prachtige vlinders. We waren ook aan het hula hoopen en soms vloog men hoop weg en dan was het een beetje spannend want ik wilde absoluut niet in het hoge gras wandelen! Daar zitten schijnbaar de slangen.
We hebben daarna weer een stukje gereden en we wilde eigenlijk naar de Pinguin parade gaan. Als het rond 6 uur in de avond donker wordt wandelen alle pinguins vanuit het water de weg over en kun je ze zien. We hebben dit niet gedaan omdat we al een auto hadden gehuurd en we vonden het een beetje flauw om 24 dollar te betalen voor het zien van de natuur.
We zijn naar de andere kant van het eiland gereden en hebben gekeken naar de zonsondergang in de zee. Er stonden dikke rotsen in het water en schijnbaar kun je daar vaak zeeehonden zien. Ook zijn er eind mei plekken te zien waar je walvissen en orca's kan zien die naar het warme noorden zwemmen om de winter te ontsnappen. Ik heb ze helaas niet gezien want het was nog te vroeg.


De bloemenboerderij stopte na 3 weken, de week voor moederdag hadden ze me niet meer nodig. Hahaha nee de bloemen waren op dus ik had niet veel meer te doen en kon op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Dit was perfect (dankjewel universum) want ik ging dat weekend naar Yemaya festival. Een (jazeker, alweer) psytrance festval ergens in het bos. Ik had me opgegeven als vrijwilliger zodat ik mijn ticket terug kon verdienen. Het was echt prachtig! In de ochtend samen met Aidan en Himself (Mark, een vriend van Aidan maar iedereen noemt hem Himself) met de trein naar Epping, waar Foxy (Dave) woont. We kwamen daar aan om 9 uur in de ochtend en reden met een hele stoet naar de plek van bestemming. In the middle of nowhere kwamen we uit tussen de gumtrees en eucalyptus bomen. Zo mooi! Het was het kleinste festivalletje waar ik tot nu toe in Australie geweest ben, zo'n 2500 man. We kwamen door de poort en al snel hebben we een plekje gevonden om alles op te bouwen. Het voelt zo vertrouwd nu haha! Elke keer ga ik met dezelfde crew naar een festival en het breidt zich steeds verder uit! Foxy, he is the man haha, hij is altijd zo prepared. We hebben echt hangmatten, tenten en koelkasten, hij heeft het gelijk! Super gezellig. Ook bijna de helft van de mensen van het hostel was op het festival. Het is echt niet normaal hoe alles samen loopt. Omdat ik nu al bijna 5 maanden in Melbourne rondhang krijg je steeds meer connecties. Iedereen is uiteindelijk connected, verbonden. Zo grappig dat je dan een paar mensen leert kennen, en dan daar een paar, en uiteindelijk kent iedereen elkaar! En als ik nu naar een feestje ga of iets kom ik overal al mensen tegen die ik ken, super gaaf. Zo groot maar zo klein!
Foxy en Tristan hadden een fiets gemaakt met een hele kar erachter om zo naar de stage te kunnen fietsen met bier achterin en drinken en water, en zo hoefde we niet op en neer te lopen. GEWELDIG! Het idee is super prachtig, alleen het festivalletje was zo klein dat het langer duurde om via de weg op de fiets te gaan dan dat we van de stage tussen de tenten door naar ons kamp liepen. Maar goed, het idee is prachtig. We hadden ook een geniaal bord met quotes, waar iedereen zijn dingen op schreef voor inspiratie. Tristan had een gigantische vlag gemaakt en zo konden we ons kamp makkelijk terug vinden.
Het was ook echt heel mooi weer, gelukkig! Want het had 2 of 3 weken behoorlijk veel geregend. Dankjewel lieve engelen voor het prachtige weer!

Dit is een filmpje die ik gemaakt heb toen we net aankwamen en alles aan het opbouwen waren :)

https://www.youtube.com/watch?v=8WdUl92p2T0&feature=youtu.be

In de middag rond gehangen. Het was heel leuk want het waren 2 stages, maar het festivalletje was zo klein dat alle tenten in een circel om de stages heen stonden. Het voelde bijna als een dorpje :) Er was ook een healing area met yoga en meditatie etc. Hier heb ik ook meegedaan met wat yogalessen. Er was een kleine tent met super grote cristallen in het midden met lampen er in. Zo geweldig, die energie <3 Ik ben er ook veel meer van bewust dat ik wil delen. Dat deed ik al graag, maar nu vind ik het nog leuker om een stukje van mezelf te kunnen geven. Ik verkoop nog steeds een bult aanstekerhouders, maar als ik iemand tegenkom waar ik een leuke connectie mee heb geef ik er graag een weg. Zo fijn. We komen met lege handen op aarde, en we gaan ook weer met lege handen weg. Ik ben echt heel erg gegroeid in mijn verzameldrang ;) Ik was altijd echt verslaafd aan kringlopen (nog steeds wel) en kocht altijd de meest nutteloze zooi. Voordat ik uit Nederland weg ging heb ik denk ik wel 4 volle auto's met spullen naar de kringloop gebracht die ik ooit bij de kringloop gekocht heb en nooit aangeraakt heb (sorry papa). Wat een grap! Haha, maar goed.. Uiteindelijk sponsor ik de kringloop gewoon want ik vind dat toch wel een heel goed concept!
Door het reizen kun jen atuurlijk niet 4 volle auto's met kringloopzooi meenemen dus leer je het snel genoeg af :). Ondanks dat ik al 5 maanden in Melbourne ben.. want ik heb toch wel al meer spullen dan dat ik had, maar het is een goed proces ook om geen attachment te hebben aan spullen, wat ik toch al heel snel heb! Een broek die ik in Hongarije gekocht heb, die is al helemaal kapot maar ik kan hem gewoon niet weg gooien! Toch ben ik er nu mee bezig om deze dingen achter me te laten.. als je het niet meer bij je hebt vergeet je het al snel genoeg.

De eerste avond op Yemaya heb ik het rustig gehouden. Oja ik dacht eraan omdat ik een heel leuk meisje heb leren kennen. Ze had zelf koekjes gebakken en ik heb een flessenhouder gehaakt en we hebben zo wat geruild :D Dat vind ik ook heel leuk, om te ruilen!
Op deze festivals is het eten ook altijd super lekker, en ik krijg het regelmatig voor elkaar om mijn aanstekerhouders tegen eten te ruilen bij kraampjes. Zo kom je nog ergens! Mama heeft ook allerlei handgemaakte spulletjes van mijn kraam opgestuurd en deze wil ik ook gaan verkopen op marktjes enzo. Het festival was super fijn en gezellig. Echt grappig, want Aidan en ik hebben allebei geen tent, maar Chriss, een kei grappige fransman had een 10 persoonse tent kunnen lenen van zijn baas. Deze hebben we opgezet als een soort chill out, vooral als het zou regenen of iets zou het heel handig zijn, maar niemand gebruikte hem! Dus besloten Aidan en ik er in te slapen en zo hebben we een heel kasteel voor ons hahaha, echt een veeeeel te grote tent. Maar wel fijn want we konden er in staan enzo!
De zaterdag hebben we van 12 tot 4 schoongemaakt en mee alle afvalbakken geleegd en zondag hadden we een shift van 4 tot 8. We kregen aan het eind ons ticket terug! Super chill. Dit wil ik vaker gaan doen als ik naar festivals ga. Er was ook een jamsessie tent. Echt ik geniet er zo van! Dezelfde tent als de tent op Rainbow Serpent Festiival en Maitreya. Iedereen kan mee doen en er staan overal instrumenten. Echt niet normaal hoeveel goede muzikanten hier rondlopen.

Na Yemaya kon ik terug naar het hostel en heb ik een nieuwe baan gekregen. DANKEWEL! Ik werk nu op een treenursery in Monbulk, een dorpje in de Dandenong Ranges. Dit is vlakbij het dorpje Mooroolbark waar ik de eerste 2 weken verbleef bij familie van Hoof. Het is zo fijn om in de bergen te zijn. Elke morgen als we naar het werk rijden, rijden we over deze prachtige wegen met bochten en gigantische bomen. We hebben een paar keer de ramen van de auto moeten krabben! Dit vind ik helemaal niet erg, want meestal als er vorst op de ramen zit hangen de wolkeen heel laag, en als we dan over hogere bergen rijden komen we boven de wolken uit en lijkt het net een heel groot meer. Ik zie de zon opkomen en alles is roze en oranje en geel. Elke ochtend bewonder ik de prachtige natuur ben zo dankbaar voor het feit dat ik hier ben.
ik kon werken samen met een meisjee uit Duitsland, Luisa. Ze is heel lief! Ze heeft een eigen auto wat ook wel heel erg fijn is, want als je met het busje van het hostel gaat is het elke dag 6 dollar. Dit is in een week al 30 dollar en met de auto misschien 20 dollar in totaal en we kunnen dat delen :) Luisa is een meisje vana 18 jaar en is nu al alleen aan het reizen! Super stoer. We hadden een gesprek over mijn dreads en ja hoor, Luisa wil ook dreads. Ze zijn afgelopen donderdag allemaal af! Dus weer een dreadhead erbij, spread the dread!
Zo grappig, Luisa's Engels is prima, maar soms zegt ze dingen heel grappig. Ze vroeg aan mij toen ze mijn eten zag: Are you a vegetable? Hahaha! Ik zei: yeah I am a broccoli! Wat ze bedoelde was natuurlijk of ik vegatarisch ben..
Vorige week kwam ik er ook echt achter dat mijn dreads toch wel een beetje lang zijn. Ik lag in het stapelbed in de kamer in het hostel, en het meisje dat onder mij sliep werd wakker omdat mijn dreads over de rand van mijn bed waren gevallen en in haar gezicht hingen!

De tree nursery is een bedrijf boven op een berg. Het is echt zo mooi daar.. De bomen worden geplant en als ze 3 jaar zijn worden ze uit de grond gehaald voor de verkoop. De sterke kerels halen de bomen uit de grond en ze komen op trailers aan in de loods waar ze gesorteerd worden op hoe groot ze zijn. Ik pak dan 5 bomen (boompjes) bij elkaar en maak een knoopje bij de wortels en een knoopje om de takken, een label erom en klaar is kees. Het is heel de dag hetzelfde, maar ik geniet er van. Ik leg knoopjes heel de dag en knuffel bomen! Dat is toch de beste baan die je kan hebben? Mijn collega's zijn ook heel leuk. Ze praten heel de dag en sommige mensen werken er al jaren. Er werkt een man van 63 die me de hele tijd voor de gek houdt met zijn grapjes dat ik een verekte hippie ben, en ik lach me echt kapot om die gast! Hij lijkt een beetje op de kerstman hahaha ^^
We hebben ook een geniale radio, want ze hebben de zender op een jaren 80, 90 rock zender staan. Zo krijgen we heel veel muziek van Queen, Metallica, Donna Summer, Prince en Micheal Jackson waardoor ik heeeeel vaak aan papa denk! Een van de lievelingsliedjes van mama komt regelmatig voorbij: Don't Give Up van Peter Gabriel (https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc) en ik denk vaak aan mijn jongere jaren in the early days toen ik veel naar Nirvana enzo luisterde. Super leuke herinneringen. Elke keer als ik een beetje denk dat ik het saai begin te vinden kijk ik naar buiten in het prachtige dal en geniet ik helemaal van het werk. Ik heb ook een geniale techniek bedacht zodat de dag veel sneller lijkt te gaan. Ik begin om half 8 in de ochtend. Als er dan een half uur voorbij is denk ik gewoon nog steeds dat het half 8 is. Als er dan een uur voorbij is denk ik dat het misschien 8 uur zou kunnen zijn en als het dan 10 uur is voor de break denk ik: WOOW Ik dacht dat het 9 uur was! Haha ik sta er elke keer weer van versteld hoe snel het is gegaan. Super handig! Ik merk echt zo goed dat ik overal het positieve in zie. Ik bedank echt alles, zelfs als ik pijn voel. Ik kan klagen over de pijn, maar ik kreeg op een gegeven moment de gedachte: Wat nou als dit mijn laatste dag zou zijn? Ik wil niet klagend vertrekken!

En ik sta nu elke ochtend op met het idee dat het de laatste dag zou kunnen zijn. Ik geniet NOG MEER van alles. Elke keer als ik naar de bergen kijk vind ik het een wonder. Ik vertrouw echt helemaal op het universum dat alles met een reden gebeurd. Als ik terug kijk naar dingen, hoe ze gelopen zijn is het echt bizar. Bijvoorbeeld dat ik eigenlijk naar de koeienboerrderij zou gaan en dit is niet doorgegaan. In het begin baalde ik er echt van! Maar als ik kijk wat ik nu heb, had ik het echt niet anders gewild! In plaats van naar Shepperton te gaan, 3 uur boven Melbourne in New South Wales, had ik niet elk weekend terug naar Melbourne gekund om meer met de mensen te zijn. En de vriendschappen zijn zo sterk gegroeid. Ik ben nu zo super blij dat ik niet naar de koeien ben gegaan!

Een aantal weken geleden is er een meisje uit Nederland in het hostel beland. Femke is echt geniaal! Ze is aan het trainen voor een bodybuild competitie in Mekbourne. Echt zo knap hoeveel discipline ze heeft! Ze inspireerd me echt zo goed en leert me zoveel dingen. Het is echt een leefstijl. Ze maakt 2 keer in de week haar maaltijden klaar voor de week. Ze weet precies wat haar lichaam nodig heeft, echt zo interessant! Ze heeft prachtigre dromen wat ze in de toekomst wil gaan doen en ik weet zeker dat ze dit kan! Ze heeft het al voor elkaar gekregen en me gemotiveerd om me 2 keer om 5 uur in de ochtend op te staan om samen een work out te doen! Buikspieroefeningen en vanalles haha! Geniaal. Uiteindelijk heeft ze me echt zo gemotiveerd om een uur voordat ik naar het werk ga op te staan. Dit is echt een proces waar ik echt behoefte aan heb. Sinds ik een kind ben heb ik al moeite met op tijd opstaan. Ik vergeet in de ochtend gewoon dat het de bedoeling is dat ik op sta en martel mezelf altijd met snoozen. Ik heb echt het gevoel dat ik de smaak te pakken heb om in de ochtend op tijd op te staan. Ik ben ook een super interessant boek aan het lezen, echt een eye opener! Het gaat veel over volgen van je intuitie en vertrouwen erin hebben dat alles met een reden gebeurd. Het is echt zo interessant! Ken je het gevoel dat je eerste stem zegt dat je links wil, en je gaat toch rechts. En dan later denk je IK WIST HET! Het was links! Dat is zo interessant. Waar komt die eerste gedachte vandaan? En waarom besluit je uiteindelijk toch om rechts te gaan? Ik sta nu elke ochtend om 6 uur op, bak eieren met champignons, uien en paprika en ga in de TV Room lekker in men eentje mijn ontbijt eten en gezellig naar mezelf luisteren. Nu heb ik een doel voordat ik in slaap val, want ik kijk er al naar uit om een goed ontbijt te eten en van mijn stille momentje te genieten. Je bent in het hostel namelijk continue met zoveel mensen om je heen dat het echt fijn is om even alleen te zijn. Er zijn ongeveer 40 mensen in het hostel en het is overl super bezig de hele tijd. Ik vermaak me echt heel erg hoor! Maar ik besef nu wel hoe goed het voor me is om af en toe mezelf de rust te geven. Als ik alleen ben voel ik me ook echt helemaal tevreden en zo kijk ik nog meer uit naar de dag.

Ik merk echt dat ik zoveel leer van de mensen die ik tegenkom. Mensen inspireren me echt en ik voel echt dat ik veel dingen meeneem van wat ik leer. Ik zie iedereen als een "leraar". Je kunt van iedereen iets leren! Wat ik zo geniaal vindt van Aidan is dat hij echt alles precies benoemd. De meest kleinde dingen zijn al kleinde wondertjes en hij waardeert alle kleinde details. Ook Kass is echt een prachtig persoon, en ik ben echt zo super super super blij dat ik haar ben tegen gekomen!
Mijn plannen voor de komende weken ziet er ook echt GOED uit! Dit wordt mijn laatste week op de treenurserry. Oja ik heb ook echt een prachtig cadeautje gekregen! Ik heb afgelopen zondag en deze zondag gewerkt, en krijg dubbel uitbetaald! Dit komt echt super goed uit voor de plannen! Ik vertrek volgende week dinsdag naar Sydney. Samen met Guido, een geniale gast uit Argentinie ga ik liften naar Sydney om Julia en Roar te zien. Daar blijf ik een weekje en gaan we samen leuke dingen doen. Daarna heb ik een ticket geboekt naar Cairns, bijna in het topje van de oostkust van Australie. Daar is het tropisch regenwoud met krokodillen en gifftige kwallen, dus daar kun je niet zwemmen in de zee. Ik kijk er echt naar uit om deze nieuwe ervaring aan te gaan! Want ik ben al 5 maanden in Melbourne als ik vertrek. Ik dacht soms dat ik al veel te lang in Melbourne ben, maar die gedachte neem ik terug want als ik eerder was gegaan had ik nooit zo'n sterke connectie gehad met de mensen waarmee ik nu omga. Waaaaannnttt..... KASS GAAT MET ME MEE NAAR CAIRNS!!! :D:D We gaan samen een busje kopen en de oostkust reizen. Onderweg gaan we meer farmwwork doen zodat ik mijn tweede jaarvisum kan halen. Ik ben zo blij dat ze met me mee gaat! We hebben zo'n sterke connectie, lijkt net een van mijn zusjes. We hebben echt zo veel lol en heb het gevoel dat we elkaar al door en door kennen. Dit wordt zo'n geweldig avontuur!! Ik vind het heel moeilijk om Aidan achter te laten, want hij is hier als uitwisselings student en gaat zijn studie afmaken in Dublin. Maaaaar,, nog een cadeautje! Aidan komt een week naar Cairns als wij een busje hebben gekocht!! Daarna gaat hij naar huis. Ondanks mijn goede plannen voel ik me wel emotioneel omdat ik Melbourne ga verlaten. Ik voel me toch wel heel erg thuis. Ik vind het ook een gekke gedachte dat ik op een bepaalde plek, zoals het huis van Aidan, nooit meer ga zijn en dat je het echt afsluit. Maar nieuwe deuren staan wagenweid open dus kijk er wel naar uit. Aidan had ook iets in mijn dagboek geschreven. Zoiets als: Als ik naar huis ga zie ik mijn geweldige vrienden weer die ik heel erg gemist heb. Maar waarschijnlijk loopt alles zoals het altijd gelopen heeft. Maar als ik denk aan dit huis, met mijn geniale huisgenoten en jou, dit zal nooit meer hetzelfde zijn.

We gaan in Cairns naar Bushweek Festival. Het is een soort van Confest ( JIPPIE!!!!! :D:D:D) naast een waterval! En NOG een cadeautje, Guido is een clown. Hahhaa dankjewel universum!!!! Ik ben 3 keer als clown naar Bosnie geweest. We hebben een formulier ingevuld en gevraagd of we als clown kunnen komen, en ja hoor, we krijgen een gratis ticket om als clown rond te lopen op een festival!! HOE GENIAAL!? Hahaha ik hoef dus eigenlijk helemaal niks te doen ;) Hihi
Nee ik kijk er echt naar uit om als contact clown rond te lopen en mensen te ontmoeten. Dit gaat echt geweldig worden!
Ik ga nu slapen want morgen mag ik weer om 6 uur opstaan om mijn brood en eieren en alles te bakken! Mijn laatste week op de treenursery.. Ik ga intens genieten van het uitzicht en van de mensen en van de bomen en de kleuren in de lucht, want de kans dat ik die nooit meer ga zien is heel groot.

Ik ben vorige week naar familie van Hoof gegaan om daar nog een keer te eten, nu ben ik er en vind ik het wel super leuk dat ik daar kan zijn! Ik voelde me ook echt thuiskomen toen ik daar binnen kwam. Ruud had dme opgehaaald op het werk en zei ook echt: Wie had dat ooit gedacht, dat ik jou aan de andere kant van de wereld op zou halen van het werk! Hahaha bijzonder is het.. En deze week ga ik er ook nog een keertje eten voordat ik de grote weide wereld weer in trek.

Dankjewel universum voor deze prachtige reis. Dankjewel voor mijn ontwikkelingen en mijn geluk! Dankjewel voor de connecties die ik maak en de mensen die ik ontmoet. Dankjewel voor mijn bewustzijn en de manier waarop ik denk :D. Dankjewel dat ik elke dag met bomen werk en dankjewel als het regent, want dan zijn de wortels van de bomen nat en voel ik de modder en dat is echt een fijn gevoel! Dankjewel voor de scheuren en droge vingers. Dankje voor iedereen om me heen en dankjewel dat ik Kelsey mag zijn.

Love you!

  • 30 Mei 2015 - 20:30

    Wilma:

    Dankjewel voor je mooie verhaal! Dankjewel voor het positieve en blije gevoel dat je me geeft.
    Dankjewel voor de nieuwe inzichten die je zo mooi omschrijft. Ik neem ze mee.
    Geniet van de laatste momenten in je vertrouwde omgeving. Geniet van je (voorlopig) laatste week als tree nurse! Geweldige naam ook! Lekker met je handen in de aarde, heerlijk!
    Geniet van wat komen gaat bij Bushweek. Ben echt super benieuwd naar je ervaringen als contact clown. Hoe gaaf!?!

    Succes met alles wat komen gaat!
    Jij kunt overal aarden en jij creëert in mum van tijd een nieuw thuis dat weet ik zeker.
    Enkel door te zijn wie je bent! Mooi, puur, bewust, open, oprecht en echt.
    Geniet, beleef, ervaar en verwonder!
    X

  • 30 Mei 2015 - 21:02

    Mamski:

    Dankjewel universum dat je me deze prachtige dochter geschonken hebt...... Meisje, meisje, wat een prachtig verhaal weer! Ik heb het in stukjes al lang gehoord, maar om het zo in één verhaal te lezen is weer heel bijzonder. Wat ben je toch een held!! En hoe intens kun je genieten van alle avonturen maar ook van de kleinste dingen waar veel mensen gewoon aan voorbij gaan. Ik hou van jou mijn lieve Ariël xxxxx

  • 31 Mei 2015 - 08:17

    Hilda:

    Dank je wel.......lieve Kelsey ,dat ik jouw reis verhaal mag lezen en volgen,meis ik zit hier gewoon met kippenvel,zo mooi......wat ben JIJ een mooi persoon.
    FIJN dat ik jouw heb mogen kennen lieve KELSEY.

    Heerlijk jouw inzichten ,jouw vertrouwen ,jouw blijheid,jouw puurheid,jouw positiviteit,jouw ZIJN.......

    En geweldig dat je weer een" nieuw" avontuur aangaat,andere beleving,maar zeker zal het door jouw wederom goed en fijn ervaren worden .

    Ga zo door meis ......ga zo door ALS KELSEY xxx. Je bent een TOPPERTJE .

    Knuffffffff Hilda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 September 2017

On the road again!

19 Februari 2016

It's a choice

15 Februari 2016

Please, help to CHANGE the world!

08 Februari 2016

So thankful

01 Februari 2016

"NIET" BANG KOK
Kelsey

In Australia at the moment ♡

Actief sinds 07 Jan. 2015
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 19812

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: