So blessed. So much love - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Kelsey Kelsebels - WaarBenJij.nu So blessed. So much love - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Kelsey Kelsebels - WaarBenJij.nu

So blessed. So much love

Door: Kelsebels

Blijf op de hoogte en volg Kelsey

01 Februari 2016 | Nederland, Eindhoven

Onderweg naar Amsterdam! Ik zou een tussenstop maken in Doha. Man.. ik werd echt gek!
Sharon had papa omgeluld dat we nog iets moesten doen voor mama's verjaardag in Amsterdam dus die kreeg het voor elkaar om eerder met papa naar Amsterdam te komen.
Indy zou 5 uur later aankomen, dus dat was echt perfect!
Na een vlucht van zo'n 15 uur met tussenstop, hoorde ik de piloot zeggen dat ze zich klaar aan het maken waren om te gaan landen in Amsterdam.. WOOOHW!!! Ik had er kei veel zin in maar tegelijkertijd voelde ik me een beetje benauwd... Ik zag de grachten van Amsterdam en de groene grasvelden van de boerderijen in Nederland. De windmolens en kanalen met boten en bruggen.. Op het moment dat de wielen de grond raaktte kreeg ik tranen in mijn ogen.. Ik had eigenlijk nog niet echt gehuild ofzo sinds ik Australie verliet, maar vooral denk ik omdat ik weet dat ik er terug naartoe ga.
Ik kwam aan op schiphol en moest nog een uur of 4 wachten tot Sharon met papa aan kwam. Dit was zo zenuwslopend haha! Ik had via de telefoon contact met Sharon en na een hele tijd wachten zei ze dat ze onder het bord met arrival stond. Ik liep er naar toe en filmend zag ik papa en sharon en Tigre! KOEEEEEWIE!! Riep ik!! AAAAAHAHHH ! Schijtjong zei papa die volgens mij een lichtelijke hartverzakking kreeg.. haha. AAH knuffelen en uitkijkend voor papa's schouder, en Sharon en Tigre en JAAAA!! WHOEHOEHOE! Het was zo fijn om ze weer te knuffelen! Nu nog een paar uurtjes wachten op Indy, die ook aan zou komen. En we zagen Jan Willem ook op het vliegveld die ik nog nooit ontmoet had, maar die was ook op Indy aan het wachten.
Toen Indy geland was ook haar een GIGA knuffel gegeven YAYAYAYAY !
Terug naar huis rijden aan de andere kant van de weg wat ik dus helemaal niet meer gewend was.
Hierna ging ik bij Denise slapen met Tigre want mama mocht nog niet weten dat ik thuis was!
Ze zat allemaal te janken omdat ik er niet bij kon zijn, hahaha Sorry mam..
Ik had gezegd dat ik op een festival was in Australie maar ik voelde me ook wel schuldig dat ik er niet eens even gebeld had om 12 uur ofzo.. mama was kei emotioneel! Aahh
Ik ben met Denise naar haar school gegaan en heb de laatste dag voor de kerstvakantie bij haar in de klas muziek gemaakt. Ik ben zo veel gegroeid haha die kinderen waren kei blij 😃 was echt heel leuk.
De avond voor het feest van mama ben ik naar de Sarah gegaan, het plan was dat ik verkleed zou gaan als Sarah en dan terwijl het filmpje zich afspeelde zou ik naar binnen gaan en achterin de zaal gaan staan. Ik was SUPER zenuwachtig omdat NIEMAND verder wist dat ik er was! HAAHAAA wat een verassing.. de beste ooit! YEAH!
Dit hebben we dus uiteindelijk gedaan. De hele groep van mama's feest stond naar het filmpje te kijken terwijl ik verkleed als oud vrouwtje de zaal in liep. Ik hoefde niet eens mijn best te doen om de stok die ik bij me droeg te laten trillen alsof ik een oud vrouwtje was want dit gebeurde vanzelf van de zenuwen.. Oh my god dit was zo spannend! Ik begon al half te janken in het masker en ik zag ook dat mama het maar moeilijk had. Aan het einde van het filmpje zei ik dus: TURN AROUND MOM! En nog een keer.. TURN AROUND!! En ze draaide langzaam om en voor mijn gevoel gebeurde dit ook echt met slowmotion.. mama en daarnaast de hele zaal draaide zich om en ik stond achterin de zaal bijna alsof ik in de spotlights stond.. met zon kei creapy masker op... JA DAT IS ZE! Hoorde ik iemand zeggen.. en mma durfde het eigenlijk niet te geloven maar kwam toch op me afgerend.. DIIIIKKSTE KNUFFEL OOIT en janken haha! En ik hoorde echt de hele zaal huilen ohhh! Dat was echt ZO bijzonder.. My god... Beste cadeautje ooit... 😃 Een super vet feest gehad 😊

De 3 weken in Nederland waren geweldig! Ik ben de dag erop naar Nikkie gegaan. Ook zei wisten niet dat ik er was.. En Lizzy had een kerstbrunch georganiseerd. Op de fiets met Sharon naar Helmond gefietst. Lizzy had gezegd dat er een bijzondere verassing was haha! En toen ik aanbelde werd iedereen inclusief mezelf HELEMAAL gek 😃😃😃
Kei lekker gegeten en bij gekletst! Het was zo geweldig ook om Phileine en Saxa te zien! De twee babys die bij onze vriendengroep tevoorschijn gekomen zijn. Voordat ik weg ging nog geen babys haha en nu kom ik terug en overal babys haha! SUPER leuk 😊Ik mocht bij Muziekcafe spelen en Aidan is langs gekomen wat ook echt GEWELDIG was.. We hebben zo'n leuke tijd samen gehad en ik heb me zoals gewoonlijk kapot gelachen om die vent. We zijn naar de sauna geweest en hebben vanalles leuks gedaan thuis en spelletjes gespeeld enzo.. Toen ik hem weer op het vliegveld zette was het heftig, maar veeeeel minder heftig dan de vorige keer in Melbourne.. Gewoon weg omdat ik voel van.. Oh ja ik zie je zo weer😉 Een jaar is zo voorbij... Dus ik zie je snel!! 😊 Jaaaaa het was geweldig om even in Nederland te zijn, met iedereen te knuffelen en kletsen, lekker bij de yoga geweest, op visite bij iedereen die me lief is.. en had nog veel meer mensen willen zien maar dan zijn 3 weken maar kort!
De laatste avond heb ik bij OJA gespeeld wat ook echt geweldig was! DANKJEWEL IEDEREEN EN OJA EN MUZIEKCAFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3
Na een uurtje slaap stonden we weer op om naar Schiphol te rijden.. om weer op avontuur te gaan.
En ook hier.. het afscheid was moeilijk.. maar een stuk makkelijker dan de eerste keer.. Ik ben zo weer terug! 😊 En tot het laatste moment hier zwaaide ik naar mijn lieve zusjes en papa en mama die me mee weg zijn gaan brengen... Toch wel stiekem kei hard gejankt hoor toen ik door de gate was!!!!!!!!! :'(
Maar goed... ONDERWEG NAAR ONZE PUPPY!!! Indy die in Zwitserland is als Au pair! 😊 YEAH! SNEEUW!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 September 2017

On the road again!

19 Februari 2016

It's a choice

15 Februari 2016

Please, help to CHANGE the world!

08 Februari 2016

So thankful

01 Februari 2016

"NIET" BANG KOK
Kelsey

In Australia at the moment ♡

Actief sinds 07 Jan. 2015
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 19822

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: