Connections on Maitreya Festival - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Kelsey Kelsebels - WaarBenJij.nu Connections on Maitreya Festival - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Kelsey Kelsebels - WaarBenJij.nu

Connections on Maitreya Festival

Door: Kelsebels

Blijf op de hoogte en volg Kelsey

12 Maart 2015 | Australië, Melbourne

Wouuuuuuuuuuw!! Geweldig.. Ik dacht serieus deze week de hele week dat ik al 3 maanden weg was. Dus ik smste mama dat ik er niks van begrijp, toen ik drie maanden in Spanje was leek het veel langer te duren!! Mama zei: Je bent 2 maanden weg Kelsey.... hahaha Cadeautje!! een maand extra! Ik begreep er al niks van want ik dacht huh? wat gaat de tijd toch SNEEEEEL!!

Maar goed.. Ik ben de woensdag avond na de jamsessie op straat met Matsumoto Zoku naar een vriend van hun geweest om een nummer in de studio op te nemen! Echt super vet.. het is ZOOO prachtig geworden. Ik mag het nummer helaas nog niet sturen want... ze willen het op een CD uitbrengen! whoeoei!! :) Dus.. als de CD uit is kan ik het pas sturen.. het is zooooo prachtig..

Ik zou heel misschien met hun mee naar Bali gaan, een van de 2 gasten was heel positief erover, maar de andere gast vond het een beetje te veel van het goeie. Ik wacht nog steeds op een antwoord maar ik ben bang dat het niet doorgaat. Ze spelen op een dik festival in Bali. Ze gaan in Juni en Juli naar Europa en spelen dan ergens in Amsterdam!! Ik verwacht op Ruigoord. Dus... hou het in de gaten want het is echt ONGELOFELIJK!! :)

Maar goed.. Ik zou het echt heeeeel erg gaaf vinden om mee naar Bali te gaan, maar ik vind het niet zo erg als het niet doorgaat, want ik wil natuurlijk ook niks van Australie missen :)
Ik heb soms wel wat lastige dagen, omdat het echt heel moeilijk is om een baan te vinden. Heb zojuist hulp van Aidan de Ier gekregen om mijn CV te fastoeneren. Het is toch wel heel handig als je iemand naast je hebt die fatsoenlijk Engels spreekt.

Vorige week was er een DOOF (feestje) op het strand van vrienden van Kass. Ze hadden wat speakers neergeknald, hangmatten opgehangen en voetbal en skateboards meegenomen. We hebben de hele dag gechilled. Op een gegeven moment kwam ik Levi tegen, een jongen waarmee ik eerder in St. Kilda gejammed heb.
Ik zei heel spontaan dat ik heeeeel graag naar The Great Ocean Road wil voordat ik Melbourne verlaat. Hij zei.... Ik heb een bus... Dus ik zei: WOUUUW Wil je met mij mee naar de Great Ocean Road?! Hij zei JAAA I LOVE THE GREAT OCEAN ROAD! Dus ik vroeg... wil je morgen gaan? :P Hij zei jaaa waarom niet? Hahaha, dus ik ging naar huis, slapen en vroeg opgestaan om met hem samen zo'n 4 uur te rijden om 3 dagen te kamperen aan zee.. Prachtig was dat!!
We hebben de heenreis door het land gereden. Prachtige bossen en natuur, riviertjes en lange landwegen. Toen we rond 5 uur aankwamen in Apolli Bay hebben we boodschappen gedaan en hierna zijn we doorgereden naar Great Otway National Park. Dit was echt het prachtigste wat ik tot nu toe gezien heb. We kwamen aan op een onverharde weg. Levi wilde heel graag naar deze plek omdat hij hier als kind ooit gekampeerd had. Hij kon zich herinneren dat het de mooiste plek was waar hij ooit geweest was. Zijn broer had hem directies gegeven en met een geschreven stuk papier zijn we op zoek gegaan naar deze plek.
We kwamen aan rond 6 uur 's avonds. Er was helemaal niemand te bekennen dus dachten we yes, nu kunnen we herrie maken en muziek maken. Normaal gesproken in het zomerseizoen is het VOL van toeristen. Maar nu wordt het wat kouder en zijn kinderen naar school, waardoor het minder druk is.
We kwamen aan op de plek waar we wilde kamperen en er waren 2 andere jongens met een tentje. Zij waren aan het liften op the Great Ocean Road. Ze waren naar deze plek gelopen en dachten ook dat ze het helemaal voor zichzelf hadden.

Ze waren echt super gezellig, en na een uur alles gesetteld te hebben, gingen we samen eten koken en pruttelen en met kaarslicht een fles wijn open getrokken. Numnumnum dat was GOED! :) Deze 2 jongens kwamen uit Frankrijk. Een van de jongens was op dezelfde dag als mij Australie binnen gekomen, 6 januari, en de andere jongen was onderweg naar Adelaide om een vliegtuig terug naar huis te pakken. Ze hadden elkaar leren kennen in Tasmanie. Hij had de hele kust rondom Australie gereisd in 1 jaar! Wouwie, dat is knap..

We zijn savonds gaan wandelen naar de zee in het donker, met gitaar en trompet in de hand en hebben muziek gespeeld terwijl je de zee hoorden ruizen en kolken tegen de rotsen. Geweldig was dat, echt een gevoel van VRIJHEID!
We hebben yatzee gespeeld en veel gelachen, en zijn daarna gaan slapen. Ik heb de engelen gevraagd of ze ons goed weer wilde geven voor de dinsdag, want deze dag was bewolkt.

Ohja SUPEr grappig.. We werden wakker, en de dag ervoor speelde Levi op zijn trompet zon deuntje van het koninklijk huis. We hadden toestemming van de Fransmannen om ze wakker te maken met de trompet, zoals : TUTUTUTUUUUUUUUUU! hahahaha dus wij werden wakker,.. Lachend en gierend speelde Levi zijn trompet de twee jongens wakker.. Echt geweldig!

Het was een prachtige dag!! Dankjewel Engelen!! :) Whoehoeeii! We hebben eieren gebakken, lekker gegeten en zijn rond 1 uur naar de zee gelopen. Er was een trap met natuurstenen naar beneden. Het was zo ongeloofelijk prachtig. We kwamen beneden bij een rivier, die uit de bergen kwam aan de linkerkant. Aan de rechterkant zag je de rivier overlopen in de zee...Wouwie..
Levi zei dat hij zich kon herinneren dat als je de rivier op zwom je uit kwam bij een waterval. We hadden gitaar en trompet en bier en nog een bult spullen bij die we niet achter wilde laten dus we zijn er niet heen gezwommen. We zijn naar de zee gelopen. De zee kwam met reuzachtige golven naar de kant tussen de rotsen. Het water was turqouize blauw/groen als de staart van Ariel de kleine zeemeermin, en de golven braken zoals je dat ziet in de film. Echt zo onwerkelijk en zo mooi. De rotsen waren bizar groot en prachtig, z ehadden allemaal kleine gaatjes. Ze liggen daar al voor miljoenen jaren en ik vraag me echt af hoe dat ze ontstaan zijn. Op de rosten had je soms een kuil waar water in lag, zodat je een natuurlijk bad had. Hier konden we in chillen en hielden we ons bier in koud ;)
We zaten op de rotsen en Levi was trompet aan het spelen en ik gitaar. Ik schreeuwde het uit en zong naar de zee! Het was zo mooi. De mensen waarmee ik was waren ook echt geweldig. Het is zo super vet dat ik deze personen nog helemaal niet ken maar het leek alsof we ze la veel langer kende. Heel cool.
We hebben de hele dag gezwommen en zoals ik me vrij voel in de sauna, zo voelde ik me ook daar op de rotsen. We zijn gewoon mensen, en het maakt geen reet uit, dus hebben we lekker naakt gezwommen in deze prachtige natuur. WIJ ZIJN EEN! Ik hou er van.. Like animals!

Ik ben samen met Benjamin de Fransman een heel eind de rotsen opgelopen. Op een gegeven moment kwam Levi ons roepen. Het begon vloed te worden! Dus we moesten echt terug want anders zou het heel moeilijk worden om terug over de rotsen te klimmen. Het water was al behoorlijk hoog en klotste soms tegen onze benen aan toen we over de scherpe rotsen klommen. Whoeps!?:P Behoorlijk lijp.. maar goed.. Nature!

In de avond hebben we nog meer muziek gemaakt en potjes Yatzee gespeeld, en samen gekookt. Het was heerlijk, zo primitief. Al het eten wat we hadden door elkaar gepleurd hahaha. lekkur! Zo fijn hoe snel je tevreden kan zijn op momenten als dat.

We zijn de dag erop ( het was weer bewolkt, maar ik was zo dankbaar voor de warme dag) terug gereden over de weg langs de zee. Wouw dit is zo prachtig. Het is een slingerweg langs de zee, met alle surfstranden en bizarre rotsen op het strand, prachtige dorpjes met restaurantjes en KAKKETOOEEESS! of hoe je het ook schrijft... Gewoon de papegaaien die mensen in Nederland in Kooien hebben zitten hier gewoon recht voor je neus op je tafel eten te schooien.. Hahaha das wat anders dan een hond ;) Helaas mag ik ze geen eten geven, er hangen overal borden dat ze niet willen dat je eten geeft aan deze prachtige vogels omdat ze ziek kunnen worden.

VRIJDAG WAS HET ZO VER!! MAITREYA FESTIVAL!!!! Wouw man... dit is echt echt echt ongelooflijk... De connectie die ik met mensen had.. wouw.. prachtig!! Er waren 3 verschillende stages. Een Rocket stage met veel psytrance, een lakestage met veel house en electro, en een MAITREYA stage met suuuper dikke psytranceeee!!! Deze stage was pas open op zaterdag.. Maar wouwie.... er was een dikke tent waar een bult instrumenten en microfoons lagen, en er waren het hele weekend muzikanten muziek aan het maken.. echt GEWELDIG!! Het ging dag en nacht door :) Echt vet..
Zaterdag ochtend was ik niet zo fit.. Ik voelde me niet lekker en wist niet goed waarom want had niet gedronken ofzo.. maar goed.. veel uitgerust en in ons kamp hadden we 3 hangmatten dus heb veel in de hangmat gechilled. Na een aantal uur ben ik met de groep naar de mainstage gelopen en voelde me na een Acai en wat goed voedsel (ja het eten op deze feestjes is ZOOO goed..!!) Ik voelde me weer fitter en kon daarna helemaal mee in de sfeer.. Ik ging echt kapot van geluk want de muziek was GOEEEEEED!!!!!!!
De deco was echt ziek en de lasers en lichten waren prachtig. De muziek was echt zwaar psychedelic en oi oi oi .. de mensen waren PUUR! Echte mensen, kinderen, MOOIE mensen... wouw..
En er was een super groot meer waar we in konden zwemmen. Echt iedereen had een opblaasding meegenomen en met 100 verschillende boten dolfijnen en krokodillen zwommen we in het meer met 50 meter verder op de DIKKE soundsystem waar de VETSTE muziek die er bestaat uit knalde en nakende hippies dansend langs het water.. prachtig.. er was ook een modderbad waar we met een aantal mensen in aan het rollen waren, en iederen knuffelde elkaar van IK HOU VAN JOU!! JAAAAA THATS THE SPIRIT!!!! <3 echt... ik zou zo graag willen dat iedereen dit kon ervaren.... het is ZOO PUUUUR!! Mensen zijn gewoon echt 100% hoe ze zelf willen zijn, en iedereen waardeerd elkaar zoals hij/zij is.. echt bijzonder. :)

Na maitreya was ik helemaal kapot en had even een downdagje omdat ik nog steeds niet echt een baan gevonden heb.. Ik ben nu met Aidan in zijn University op de computer en we realiseerde ons een uur geleden dat we onszelf hebben ingesloten inde school hahaha :D oeps... dalijk de security bellen, hopen dat we er nog uit kunnen!! :P Geniaal hahahaha..

Lieve schatjes.. Ik heb gisteren Bas gebeld, van de baby, GEWELDIG :D ben zo blij.. Philaine.. :) En heb Lizzy gesproken een goede vriendin van me, heeeeel fijn om soms zo wat contact te hebben met de andere kant van de wereld. Ik mis jullie wel!! <3

ik ga in April naar de koeienboerderij om koeien te melken en men 2e jaarvisum te halen :D
<3<3<3<3<3<3<3
En ja, het wordt lente nu in Nederland, GENIET ERVAN!! :)


  • 12 Maart 2015 - 10:59

    Mamski:

    Lieve lieve schat,

    Zoals je hier in Nederland kunt genieten is al erg bijzonder, zoals je dat "Downunder" doet is zooooooo gigantisch intens........ En met tranen in mijn ogen geniet ik met je mee, ondanks het feit dat ik je onderhand wel een hele dikke knuffel zou willen geven, wat mis ik je meissie..... Maar het gemis wordt verlicht door jou enthousiasme, onze appjes, het bellen en gewoon door de wetenschap dat je het mooiste avontuur beleefd waar je altijd van hebt gedroomd.

    Ik hou van jou mijn prachtige heldin!!!!!!!

    Heel veel liefs van mamski xxxxxxxxxxxxxx

  • 12 Maart 2015 - 16:00

    Denise:

    Oooh Kelsey wat ontzettend mega vet!! Klinkt echt als een sprookje, maar dat is het waarschijnlijk ook. Geweldig zeg! En ga weg met je 2ejaars visum, dat je maar eens mooi terug komt volgend jaar ;)

    xx

  • 12 Maart 2015 - 22:24

    Patty:

    Lekkerding!!
    Wat fyn om dit te lezen..en phoeiii wat doe je veel haha..dat wist ik al maar toch wilde ik nog even zeggen dat t je echt gegund is en je als een heeel ander mens terug komt!!♡♡ en khoop zooo voor je dat je snel iets vind om je 'kosthuisje' te kenne betale.. al moet k zegge da koeien melken en schape scheren egt geweldiggg is! En ohjaaa toevallig da wilma onze ouwe mentor...haar landschildpad is uit zn winterslaap..dus t is sinds gisteren oficieel volgens de diertjes Lentee!! En kmoest gelyk aan jou denken..omdat je zooo van de lente kan genieten. Men boterbloempje hihi!!ik heb Phileine een dikke kuss voor je gegeven! ;) en k stieke moest stiekem toch wel lachen over evalinde..of evalinda. In je zatte bui..oeioei.? :P hahahaha! Maar dikkevettedrolleke van me..kga gewoon die centjes betalen voor viber!! Dan kenne we keertje fatsoenlijk met elkaar babbelen en kun je elkaar zienn!♡♡ ik moet eerlijk toegeven dat ik je met al myn liefde passie en alles drop en dronder je van harte een tweede jaarsvisum gun..maaaar damnn hekkennhuissss we missen jee!!!♡♡♡♡♥♥♥♥
    Ik ga je snel spreken wijfiee! :) :) always on my mind.veeeel liefs en groetjes van Nikkie..Bas..en Phileine.
    xxxxxxxxxx


  • 28 Maart 2015 - 19:18

    Susanne:

    hey bloemenmeisje,
    ben nu weer bij met het lezen van al whooooaaaaaa en geniale momenten, en begrijp ik het goed? ik lees het ook, maar hoorde ook van Patty dat je zeker weet dat je nog een tweeede jaar wilt blijven.... gekkie, je hebt nu nog niet eens de helft van dit jaar erop zitten

  • 28 Maart 2015 - 19:18

    Susanne:

    hey bloemenmeisje,
    ben nu weer bij met het lezen van al whooooaaaaaa en geniale momenten, en begrijp ik het goed? ik lees het ook, maar hoorde ook van Patty dat je zeker weet dat je nog een tweeede jaar wilt blijven.... gekkie, je hebt nu nog niet eens de helft van dit jaar erop zitten

  • 28 Maart 2015 - 19:18

    Susanne:

    hey bloemenmeisje,
    ben nu weer bij met het lezen van al whooooaaaaaa en geniale momenten, en begrijp ik het goed? ik lees het ook, maar hoorde ook van Patty dat je zeker weet dat je nog een tweeede jaar wilt blijven.... gekkie, je hebt nu nog niet eens de helft van dit jaar erop zitten

  • 28 Maart 2015 - 19:19

    Susanne:

    hey bloemenmeisje,
    ben nu weer bij met het lezen van al whooooaaaaaa en geniale momenten, en begrijp ik het goed? ik lees het ook, maar hoorde ook van Patty dat je zeker weet dat je nog een tweeede jaar wilt blijven.... gekkie, je hebt nu nog niet eens de helft van dit jaar erop zitten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 September 2017

On the road again!

19 Februari 2016

It's a choice

15 Februari 2016

Please, help to CHANGE the world!

08 Februari 2016

So thankful

01 Februari 2016

"NIET" BANG KOK
Kelsey

In Australia at the moment ♡

Actief sinds 07 Jan. 2015
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 19809

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: